FAQ
ПИТАННЯ ЩОДО ЗАМОВЛЕННЯ
-
Якщо продукт не на складі, як я можу дізнатися, коли він знову буде доступний? Зареєстровані клієнти мають можливість натиснути "стежити за доступністю" на потрібному продукті. Як тільки продукт знову буде на складі, їм буде надіслано електронного листа.
-
Я не можу знайти потрібний товар у магазині. Чи можете ви замовити цей продукт для мене? Якщо потрібний продукт не на складі, ви можете дізнатися про це електронною поштою або телефоном. Або ви можете "стежити за доступністю продукту" (якщо ви зареєстрований клієнт).
-
Мені потрібна індивідуальна пропозиція для школи, клубу чи організації. Що мені потрібно зробити? У такому випадку зв’яжіться з нами електронною поштою. Ми підготуємо для вас індивідуальну пропозицію зі знижкою.
-
Я отримав товар, який відрізняється від замовлення. Що мені робити? У такому випадку ми покриємо витрати на повернення або обмін продукту. У великих замовленнях це іноді може статися. Ми постараємося виправити помилку якомога швидше.
-
У мене проблема з відправкою замовлення. Де я можу знайти допомогу? Не соромтеся зв’язатися з нами електронною поштою або телефоном. Ми постараємося завершити ваше замовлення разом з вами.
-
Чи можу я змінити або скасувати своє замовлення? Звичайно, ви можете скасувати своє замовлення. Ми лише просимо вас повідомити нас якомога швидше, щоб ми встигли скасувати замовлення до його відправлення.
-
Як я можу дізнатися, чи є продукт на складі? Продукти, позначені як "на складі" або "доступні", на 99% є на складі. Якщо помилково продукт не буде на складі, ми негайно повідомимо вас і надамо знижку як компенсацію.
-
Який час доставки, якщо продукт на складі? Стандартний час доставки до України - 3-4 робочі дні. У деяких регіонах доставка може тривати на день довше.
ПИТАННЯ ЩОДО ОПЛАТИ
-
Я хотів би заплатити онлайн, але боюся втратити гроші. Що робити? Безпечний спосіб оплати - через PayPal. Якщо товар не буде доставлено, ви можете звернутися за допомогою безпосередньо до PayPal.
-
Як я можу заплатити? Ви можете заплатити онлайн карткою через STRIPE або PAYPAL. Також можна оплатити банківським переказом. Дані для оплати переказом надсилаються разом з підтвердженням замовлення (автоматично).
-
Де я можу знайти рахунок-фактуру на товар? Рахунок-фактуру можна знайти в пакунку. Якщо ви його втратите, ви можете попросити копію рахунка-фактури електронною поштою.
-
Як я можу якнайшвидше отримати своє замовлення? Ми відправляємо товар після отримання оплати. У разі оплати через STRIPE або PAYPAL ми отримуємо підтвердження оплати майже відразу, і товар готовий до відправки. Замовлення "накладеним платежем" відправляємо негайно (оплата при отриманні безпосередньо кур'єру).
-
Як працює оплата банківським переказом? У разі банківського переказу товар відправляємо після зарахування коштів на наш рахунок. Це може зайняти 1-2 дні.
-
Що таке перевірочний номер картки при оплаті кредитною/дебетовою карткою? Перевірочний номер вказано на зворотному боці картки. Це тризначний номер (CVV).
ПИТАННЯ ЩОДО ДОСТАВКИ ТОВАРІВ
-
Де знаходиться моє замовлення? Відразу після відправки замовлення ми надішлемо Вам "номер для відстеження" Вашої посилки. Так Ви зможете перевірити, де знаходиться Ваша посилка.
-
Номер для відстеження посилки не працює? Іноді буває, що "номер для відстеження" посилки активується лише ввечері. Якщо "номер для відстеження" посилки не працює і наступного дня, зв'яжіться з нами, і ми спробуємо вирішити проблему.
-
Товар був доставлений пошкодженим? Якщо кур'єр передає Вам помітно пошкоджену посилку, будь ласка, зробіть фото і, за можливості, попросіть кур'єра скласти рекламацію. У разі пошкодження вмісту посилки, негайно зв'яжіться з нами по електронній пошті або телефону. Ми вирішимо рекламацію такого пошкодженого товару з кур'єрською службою (GLS або DPD).
-
Товар мені не підходить і я хочу його повернути. Що робити? Будь ласка, спочатку повідомте нас по електронній пошті, і ми спробуємо знайти найоптимальніший варіант повернення товару. Звісно, Ви можете повернути товар протягом 30 днів без пояснення причин. У цьому випадку Ви можете надіслати його на адресу нашої компанії (вказана у рахунку-фактурі).
-
Коли буде відправлене моє замовлення? Всі оплачені замовлення, які ми отримуємо у робочі дні до 15:30, відправляються того ж дня. Якщо це неможливо, ми повідомимо Вас електронною поштою.
-
В які країни ви доставляєте? Через xtremgear.com.ua можна доставити товар тільки в Україну. Для інших країн, будь ласка, скористайтеся нашими іншими онлайн-платформами.
-
Які витрати на доставку? Для замовлень з загальною вартістю до 90 євро ми стягуємо плату за доставку у розмірі 5 євро. Всі замовлення на суму понад 90 євро мають безкоштовну доставку.
-
Я зробив кілька замовлень. Чи можна об'єднати замовлення? Якщо ми ще не відправили товар, ми можемо об'єднати ваші замовлення в одне. Якщо загальна вартість Вашого замовлення перевищує 90 євро, Ви матимете право на безкоштовну доставку. Якщо Ви оплатили витрати на доставку, вони будуть Вам повернені.